Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

MOHAMED, μήνυμα



9 Ο Μοχάμεντ είναι από την Αίγυπτο και είναι λιπαντής. Είναι παντρεμένος και έχει κι ένα κοριτσάκι που τώρα είναι 9 μηνών!
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση, γιατί μου φάνηκε πολύ μικρός και μου απάντησε πως είναι 25 χρονών.
«Αυτός είχε λεφτά και παντρεύτηκε!» συμπλήρωσε σφήνα ο καπετάνιος και όλοι γέλασαμε.
Τον ρώτησα, αν μόλις πάει, κάνει και το αγοράκι και μου απάντησε:
Ιν Σάλα!»
EN SBAA ALLAH
EN SHALLAH
Δηλαδή: «Έχει ο Θεός!»
Αυτή η απάντηση μου άρεσε, γιατί έχω μάθει να σέβομαι στον Θεό που πιστεύει κάθε άνθρωπος και τους ζήτησα να μου το γράψουν στα Αιγυπτιακά, στα Αγγλικά και στα Σουαχίλι. Δεν σκέφτηκα εκείνη την ώρα τα Ινδικά, αλλά δεν πειράζει.
«Τόοοοσο μου λείπει πολύ! Άμα τελειώσει αυτό το πρόβλημα, θα φύγουμε γρήγορα! Για όλους! (Αυτό που είπε, δηλαδή, το "Έχει ο Θεός!" αφορούσε και εξέφραζε όλη την ομάδα).